Yleisarvosana | 8 arvostelua) | (
Villisilkki on 100 % silkkiä ja sitä käytetään paljon kaula- ja hartiahuivien sekä liivien nypläyksessä. Silkki on erinomainen materiaali asusteisiin, koska se ei ole yleisesti allergisoiva. Lisäksi silkistä nyplätty työ ei käytössä nukkaannu yhtä paljon kuin vastaava villaa sisältävä työ, eikä myöskään kutistu niin paljon nypläysrullalta poisotettaessa. Villisilkissä on runsaasti värivaihtoehtoja - huom! tarkista varastotilanne sävyjen suhteen, mieti valmiiksi varasävy, koska kaikkia ei löydy aina varastosta. Huomioi myös, että sävyt vaihtelevat hieman värjäyserittäin.
Yhdessä Villisilkki kerässä on noin 950 metriä lankaa.
HUOM! tällä hetkellä emme tilaa lisää tätä tuotetta eli pystymme toimittamaan ainoastaan varastosta löytyvät sävyt.
Yleisarvosana | ☆☆☆☆☆ |
Yleisarvosana |
Mahtavan nopea toimitus, väri vastasi tilaustani, nyplätessä hyvä lanka.
Yleisarvosana |
Ihana huivilanka ja helppo nyplätä. Kauniit värit.
Kaupan yhteydessä on kaksi eri puolta tarkasteltavissa. Toimitetun lsngan osalta on vaikea sanoa vielä mitään, koska tarkoituksenani on nyplätä siitä kaulaliina. Työ kestää 3-4 kuukautta, jonka jälkeen tiedän, miten lanka soveltui. Olen aiemmon ostanut samaa merkkiä olevia lankoja, joista ainakin yksi erä oli samaa väriä. Tältä pohjalta voin sanoa, että lanka soveltui käyttööni ja väri oli kauniin valkoista. Nyplättävyys soveltui hyvin minulle oikeakätiselle. Se oli nyplättävyydeltään ostamiini muun värisiin lankoihin verrattuna keskinkertaista, Lanka ei purkautunut tai katkennut eikä siinä ollut pahioja paksennuksia tai ohennuksia. Toinen osuus kaupanteossa liittyy toimintaan, jota sanotaan myös palveluksi. Siinä yleisenä periaatteena on se, että toimitaan niin että asiakas on tyytyväinen. Tätä osuutta pidetään nykyisin tärkeämpänä, koska nykyisin asiakas vaatii hyvää palvelua, Periaatteena on se, että myyjä pyrkii toimimaan siten kuin asiakas odottaa. Tässä suhteessa palvelunne ei täyttänyt odotuksiani. Aiemmin mainitsemieni seikkojen ohella voisin sanoa pari asiaa. Te lupasitte toimittaa jotakin, jos tilaus on yli ilmoittamanne rajan. En saanut mitään. Tudkin olisin sillä lahjalla mitään tehnyt, mutta luopaukset on pidettävä, jos haluaa pysyä kaupan alueella mukana. Kokemukseni mukaan varma tapa menettää asiakas on olla täyttämättä lupausta olipa lupaus annettu vaikka suullisesti ja olipa se miten pisni tahansa. Toinen rulla lankaa jäi toimittamatta enkä tiedä tuleeko se vai eikö sitä tule lainkaan. Jos toimitus käsittää vain osan asiakkaan tilauksesta, niin asiakkaalle yleensä selvitetään toimituksen yhteydessä, miten jatkotoimitus tulee vai tulssko sitä ollenkaan. Te olette antaneet lupauksen toimittaa näitä lankoja mainostamalla niitä. Tähän ei yleensä riitä ilmoitus, että niitä tulee joskus, vaan tarvitaan selvä ehdotus, miten asiakkaan tulee toimia, jos hän haluaa niitä silloin joskus. Olen parhaillaan kokoamassa aineistoa tutkimustani vartan, joten kiitokset siitä. Tutkimukseni kohde on palvelu liiketoiminnassa.
Kiitos palautteesta. Muutama kommentti palautteessanne mainittuihin asioihin: * varastotilanne tuotetiedustelua tehdessänne oli Villisilkin osalta 1 rll, mutta te etsitte 2 rullaa, jota emme pystyneet toimittamaan sillä hetkellä * tilaus = tavaran tai palvelun toimittamiseksi tehtävä pyyntö -> emme saaneet teiltä selkeää tilausta, jonka perusteella olisimme voineet ryhtyä tavaran toimittamiseen * "lupasitte toimittaa jotakin, jos tilaus on yli ilmoittamanne rajan. En saanut mitään." -> verkkokaupassamme oli "extralahja kampanja" niin kauan kuin kyseista extralahjaa varastossa riittää. Kampanja oli lopuillaan teidän tuotetiedustelun aikana. Lopullisessa tilausvaiheessanne kyseinen kampanjatuote oli jo loppunut. * "Toinen rulla lankaa jäi toimittamatta enkä tiedä tuleeko se vai eikö sitä tule lainkaan." -> rullan tilausvaiheessa teille on kerrottu, että kyseistä tuotetta ei ole varastossa kuin 1 rll ja että sitä tilataan lisää vuoden loppupuolelle. Tilausta saapuvaan lankaan ei jätetty teidän toimesta (kysyimme asiaa teiltä) eli meille ei ole tullut lisäpyyntöä/tilausta teiltä eikä varauspyyntöä kyseiseen lankaan missään vaiheessa. Varastomme täydennyttyä kyseisen langan ja sävyn osalta, olemme laittaneet teille sähköpostin ja tiedustelleet, onko langan tarve edelleen ajankohtainen ja haluatteko tilata saapuneesta erästä kyseisen sävyn. Odotamme edelleen vastaustanne kyselyymme tai suoraa tilausta verkkokaupastamme. Mielellämme toimitamme kyseisen lisärullan, jos saamme teiltä tilauksen. * pyrimme aina antamaan asiakkaalle kaiken sen infon tuotteiden ja palveluidemme osalta joka meillä itsellämmekin on ja kaiken sen infon, joka on tarpeen tilauksen/toimituksen/maksun yms. tiimoilta sekä lisäksi myyös neuvomme mahdollisimman laajasti muutenkin asiakkasta heidän tarpeiden mukaan * hienoa, että teette ansiokasta työtä tutkimusten parissa - palvelu liiketoiminnassa on tärkeää ja siksi mekin huomioimme asiakkaiden tarpeet laajasti ja pyrimme auttamaan aina, kun se on mahdollista ja kun asiakas on yhteistyöhaluinen. Harmillista, että olemme onnistuneet huonosti teidän palvelusuorituksen osalta. Olemme siitä pahoillamme.
Yleisarvosana |
Onnistunut värivalinta.Hyvä palvelu. Nopea toimitus. Hartiahuivi on alullaan.
Hyvälanka kaulahuiviin.
Yleisarvosana |
Tällä olen nyplännyt aiemminkin. Miellyttävä lanka ja väritkin vastasivat netti kuvia.